Ikväll skall Tarzan komma....

.... ja, MORMOR & Allan också.

Det är faktiskt ganska länge sedan jag träffat Tarzan. Det skall bli roligt. MORMOR har sagt att han blivit betydligt lugnare av sig. Men det återstår allt se, jag tror att vi kommer att busa som attan!!!

FAR har redan puttat in TV:n mot väggen, det är det viktigaste som inte får gå i sönder. Skall säga till honom att också lägga undan fjärrkontrollerna, de måste vara det näst viktigaste ägodelarna för honom. Jag hör ibland att MOR vill låna dem, men se det går han absolut inte med på... Taskigt tycker jag, MOR är inte alls så taskig i köket mot honom, han får mer än gärna låna t ex "hennes" stekjärn.

Nej, nu skall jag vila en stund för att tiden skall gå snabbare tills Tarzan kommer samt att jag skall spara lite krafter så att jag orkar busa hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback