Jag undrar ...

... om Guinness vågar sig hem hit till mig fler gånger.

Efter att vi hade fikat & lekt lite så skulle Guinness gå hem och då hoppade han upp på MOR som då kände vilka vassa klor han hade. På 2 röda var klotången framme och en brottningsmatch mellan MOR & Guinness startade.

Ni undrar säkert vem som vann? Det gjorde MOR!!! Trots idoga försök att komma ur MORs grepp, så fick Guinness tillslut ge sig.

Men jag hoppas verkligen inte att du MOR skrämt livet av min goe kompis, utan att han vågar sig hit igen.

Kommentarer
Postat av: Guinness

Jag fattar inte riktigt hur det där gick till. Din MOR måste vara jättestark!!!!!!!! Klart jag vågar mig hem till dig fler gånger, men jag måste nog träna lite mer om jag och din MOR ska utkämpa fler slag i framtiden. Det är ju inte riktigt rättvist om hon ska vinna varje gång.
SIP!

2007-04-22 @ 17:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback