Lång mysig kvällspromenad...

.. i det fina vårvädret var jag & Ferdinand (f'låt jag menadeTyrus) ute på.

Vi gick ut 19.45 och kom hem först 21.15. Det blev en lång tur genom Pildammsparken. Vi gick så fint och bara njöt.

Jag förstår inte varför Tyrus skall envisas med att gå inne bland alla blommor/buskar, han får ju bara fästingar på sig. Tur att han är vit och tur att Camilla har falkögon, den jäkelen åkte bort ur pälsen snabbt som attan.

När vi kom tillbaka till Magistratsparken så började alla hundar lämna parken. Jag/vi förstod inte varför förrän vi såg att Guinness var på ingång. Nä, skojade bara, det var bara vi i parken och jag & Guinness  sken upp som solar när vi fick syn på varann. Camilla/Tyrus lämnade sällskapet för att Camilla behövde gå hem och " pudra näsan lite".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback