Oj vad vi kan springa....

... jag & lilla mopsen Sessan. Sessan är jäkligt snabb men jag är snabbare nu, det var jag inte när Sessan tillhörde gänget i Magistratsparken (tyvärr har dom flyttat). Men eftersom ÄLDREMATTE är kompis med Sessans matte så får vi ses då och då i alla fall. 

Vi hade superkul på fältet. Det var i stort sett bara hon & jag där. Eftermiddagsrundan avslutades med en fika på Espresso House i Västra Hamnen. Jag & Sessan fick dessutom en skål med vatten som man får låna medans man fikar, det kallar jag service. Dock var det lite fuskigt, Sessan fick sitta i sin mattes knä, men jag fick snällt fick hålla mig på marken. Jag gjorde mina tappra försök, men det fungerade inte riktigt när jag försökte sätta mig i ÄLDREMATTEs knä, jag är lite för stor, men absolut inte för gammal.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Lite diskriminering där tycker jag. Du får värna om dina rättigheter. Fast kul att du fick komma till fältet så här en vanlig dag. Fint väder var det ju också. Det är härligt ute nu. Matte är alldeles jollrig över träden och blommorna. Jag tycker mer det finns en massa spännande dofter och så går det bättre att bada. Men vi har ju lite olika intressen jämfört med tvåbeningarna.

2007-04-11 @ 20:14:48
Postat av: Wallander

Ja visst, var det lite taskigt! Får hela du sitta i din mattes knä ibland, alltså om hon sitter på en stol? Tror inte det!!!!

2007-04-11 @ 23:00:49
Postat av: Lakrits

Jag har faktiskt inte provat. Får nog göra det någon gång. Det skulle nog bli vissa protester kan jag tänka mej mej man vet ju inte förrän man har försökt.

2007-04-11 @ 23:13:32
Postat av: Wallander

Helt rätt, lite utmaningar måste vi våga oss på!

2007-04-11 @ 23:32:26
Postat av: Elliot

Nä man blir aldrig för gammal eller för stor(enligt min åsikt)för att sitta i knät=)
Men på någon stol får vi nog inte plats tillsammans.
Däremot så fort matte sätter sig på golvet:Då är det kört(för henne alltså)hihi...

2007-04-12 @ 09:27:26
Postat av: Wallander

Jag tror inte att det finns något mysigare än att få ligga i någons knä på golvet och myspysa. Just nu är jag otroligt kelen av mig, jag vill hela tiden kramas & pussas! Är det normalt????

2007-04-12 @ 12:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback