PREMIÄRTUREN ...

... i bilburen är nu avklarad och det var helt OK.

Guinness var vågligare än mig, han hoppade in nästan på direkten. Jag behövde dock lite lyfthjälp med bakdelen. Men väl inne i buren så fungerade det bra. Det gick t o m bra att vända sig, bara man fick in den rätta snitsen. Så nu har man fått pröva ens vighet också och den var det absolut inget fel på (heller).

Vad tyckte du Guinness, visst var del helt OK? Jag tyckte det kändes ganska bra och tryggt, önskar dock lite mjukare underlag bara, men det kommer,  MOR har lovat det.

Imorgon tar vi oss en lite längre tur, då är det spårdax igen.

Kommentarer
Postat av: Guinness

Jag stormtrivs i din nya bur. Lite trist är det att vi inte kan gosa tillsammans men, men. Det är tydligen säkrare att åka i bur. Jag har insett att 95% av alla bilresor innebär hundroligheter. Därför hoppar jag gladeligen in i bilar nuförtiden.
Nä, nu måste jag gå och kolla i köket för det står en gryta på spisen och det luktar otroligt gott därifrån så jag måste spana/snusa på lite närmre håll.
SIP!GBM

2007-04-21 @ 15:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback