Tänk att man aldrig kan få sova ut....

Jag sov som godast när MOR börjar röra på sig imorse. Klockan var bara 07.45. Ena dagen ojar MOR sig över att jag väcker henne för tidigt och när jag då verkligen anstränger mig, så är det hon som väcker mig!!! Jag förstår mig inte på de 2-benta ibland.

Men jag måste medge att MOR var på riktigt bra humör, verkade inte alls så trött som hon brukar vara när jag väcker henne. Vi gick en ganska lång runda och hade tänkt gå om bageriet på hemvägen, men se där var stängt, men det är tydligen ganska vanligt när det är långhelger. Man kan förstå att även bagarn vill ha lite xtra ledigt.

Kommentarer
Postat av: Elliot

Klaga inte nu Walle!Det är väl helt enkelt så att din stackars Mor är så van vid att du väcker henne tidigt så hon trodde väl att du var sjuk eller nåt!

Själv gör jag mestadels så att jag väntar med att stiga upp tills matte behagar göra det.
Men ifall det "tränger på" tidigt så brukar hon släppa ut mej i trädgården sen får jag ett kex och så går vi och knoppar in en stund till.Det funkar bra för mej.

2007-04-09 @ 16:42:28
Postat av: Wallander

Aah, så klokt du tänker Elliotten. Då skall jag egentligen vara tacksam över att hon väckte mig. Tänk att man kan se det så olika från olika sidor.

Ja, vi är alla olika och tur är väl det. Några kan vara morgonpigga & kvällströtta, andra kanske är morgontrötta & kvällspigga, sedan kanske det finns dom som är både morgon- & kvällspigga och de som är både morgon- & kvällströtta.

2007-04-09 @ 23:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback