Tyrus, jag hade fått....

... stränga förhållningsregler, dvs att jag inte fick sitta vid datorn ikväll när jag var ensam hemma. Jag tjuvkikade dock lite och såg din MSN-konversation, men jag vågade inte svara. Då hade jag varit avslöjad direkt.

Men här kommer både din konversation (om du skulle ha glömt bort vad du skrev) och mitt svar:


Psssst Walle...Du passar väl på att busa nu medans du e själv...hehe
/hälsningar Polare Tyros hehe


Nej, faktiskt inte, jag tycker väldigt mycket om lugnet & tystnaden när jag är själv. Du förstår när man nästan dagligen också lever med LILLMATTES pojkvän NIKLAS, så måste man passa på att njuta av ensamheten.
Jag gillar honom jätte mycket, det är inte det, men han är lite för kivig ibland och högljudd (ja, faktiskt mot alla oss familjemedlemmar). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback