Lite seg...

... har dagen varit idag.

Som jag tidigare skrev så har jag haft lite svårt för att vara ifrån LILLMATTE. Men det har inte hänt så mycket kuligt sedan imorse.

MOR började tvätta tidigt, tog sedan med sig LILLMATTE & Niklas och handlade, fortsatte därefter att tvätta. När tvätten var tvättad & torr så åkte strykbrädan fram.  Men tittar jag på all tvätt som ligger kvar för strykning så blir MOR nog inte färdig på länge (det var inte lite tvätt som LILLMATTE hade med sig hem).

FAR & jag var ute en lång runda i Kungsparken & lite senare gick vi ut i parken och satte oss. FAR spanade på tvåbeningar & jag på 4-beningar. Men eftersom att vi båda har allt på det torra så uppförde vi oss ordentligt.

Efter maten gick jag  & MOR en lång runda och sedan tog vi kvällsrundan tillsammans med Tyrus & Camilla.

MOR drog precis ur kontakten till strykjärnet & säger att det är dags för oss att lägga oss. FAR skall nog ligga på soffan hela natten, han har legat där den senaste timmen och snarkat. MOR kommer definitivt inte säga till honom fler gånger att han skall gå in & lägga sig, det finns en gräns för hennes tjatande, tror det eller ej!

Imorgon är det spårdags, vilket jag ser fram emot så klart. Vi skall åka hemifrån redan vid 8.30. MOR skall lägga ett förhoppningsvis utmanande spår till Lakrits. Marie har redan ikväll lagt  mitt  & Elliots spår.

Sedan har jag hört ryktas om att MOR & LILLMATTE skall åka till Trelleborg och träffa Karin en fd arbetskamrat till MOR. Hon & barnen är hemma på besök hos morföräldrarna. Jag har lite på känn att jag nog får stanna hemma hos FAR...

Så dagen imorgon kanske blir lite kuligare för mig i alla fall... jag hoppas verkligen det!

Kommentarer
Postat av: Elliot

å ja,lite kuligare blev den allt eller hur?

2007-08-05 @ 14:13:48
Postat av: Wallander

Mycket kuligare!!!!

2007-08-07 @ 08:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback