Synd...

... det blev ingen träning ikväll för min del. Hoppas inte ni andra blev alldeles besvikna oxå.

MOR kom hem från jobbet och var helt slutkörd, "dom" verkar inte vara helt snälla mot henne på det där stället. Skall det fortsätta så här, dvs att hennes arbete skall inkräkta på mitt tränande så SKALL dom allt få med mig att göra.

Nu blev inte kvällen helt värdelös. Efter att MOR vilat lite så fick jag träffa Guinness, vi tog en promenad genom parkerna och det är alltid mycket trevligare än att gå för sig själv.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Ja visst var det synd :( Tyckte det var trist när jag hörde men sedan blev jag ändå lite gladare när vi åkte hem till Vira och tränade.

Postat av: Guinness

YEAH!!!!! Jag är på gång i spåret igen. Näsan i backen, fullt fokus. Det finns hopp.
SIP!

2007-08-30 @ 17:04:56
Postat av: Wallander

Lakrits, vad bra att du fick lite träning i alla fall och att det dessutom gick så väldans bra.

2007-08-30 @ 23:49:08
Postat av: Wallander

Guinness, vad skönt att du är på spåret igen. Du hade nog bara glömt lite nosdelar hemma sist.

2007-08-30 @ 23:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback