Arg som ett...

... bi var MOR ikväll, men denna gång var jag helt oskyldig.

Jag, LILLMATTE & MOR tog oss en liten promenad ut till IKEA ikväll. Det var lite spännande, det var nya dofter nästan längs hela vägen.
 
Medans MOR gick in på IKEA så satt jag & LILLMATTE utanför och väntade. När MOR kom ut såg hon inte så glad ut, det var tydligen någon kund som irriterat henne enormt. MOR stod i kassan med en sak som hon gärna ville köpa, men se det fick hon inte och då MOR ställde en motfråga till kassörskan så suckade/gnällde personen som stod efter MOR i kön, det verkade som om det hade varit bättre att personen hållt snattran.

Vi fick gå hem tomhänta (tyvärr) och inte blev det bättre när MOR fick tåskosklämskänning (hon har inte tidigare gått så långt med sina nya inlägg).

Efter 2,5 timmes promenerande så var det rätt skönt att komma inomhus och få lite mat i magen och sedan bara få fläka ut sig på täcket och ta sig en välbehövlig vila.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Konstigt att man inte får handla i affären. Verkar knäppt. Och ännu dummare att kommentera det. Suck. Det finns många konstiga tvåbeningar.

Matte har berättat att den där IKEA är en bra affär men ganska hemsk för där är jämt så mycket folk. Jag har aldrig varit inne där utan bara väntat i bilen när matte skulle lämna en sak.

2007-12-03 @ 23:36:37
Postat av: Lakrits

Vilken lång tur du fick förresten. Inte alls illa ju!

2007-12-03 @ 23:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback