Det kom ett...

... brev innehållande mina 2 senaste spårprotokoll.

Det var riktigt roligt att gå igenom det första med MOR men dock icke det andra (jag hade nämligen försökt att förtränga det).

Jag har hört att man skall spara det bästa till sist, vilket jag så oxå gör.

Ordinarie prov 2007-12-04 Tyringetrakten:
Väldigt skiftande men vacker terräng och den senaste tidens finaste dag.
Domare: Håkan Samevik
Start & sträcka 1 - Startar tveksamt, mindre tappt, klarar ej (återföres)
Vinkel 1: Klarar med ringning
Sträcka 2: Klarar, mindre tappt, osäkert/kryssande
Vinkel 2: Klarar med ringning (bloduppehåll)
Sträcka 3: Klarar, osäkert/kryssande  
Vinkel 3: Klarar utan tvekan
Sträcka 4: Klarar, osäkert (bloduppehåll) 
Vinkel 4: Klarar med ringning (bloduppehåll/återgång)
Sträcka 5: Klarar, osäkert/kryssande 
Spårslut: Klarar med ringning

Erhållna poäng Spårningsförmåga: 1 = mindre god
Moment 2 Arbetstempo: 5 = lämpligt
Moment 3 Självständighet: Endast ett ingripande eller hjälp
Moment 4 Skottprövning: Godkänd

Tid: 31 min
Summa: 15 poäng (aj aj - riktigt bottennapp)
Allmänt omdöme: Får problem redan på S1 med återföring och en mindre tappt. Kommer sedan inte in i spårningen i resten av spåret utan går osäkert och kryssande med ytterliggare en tappt på S2. Verkar att ha svårt att känna spåret. Walles anm: Jag tror jag var lite täppt i näsan!!!
Pris öppen klass: 3

Rörligt prov 2007-11-04 Hörbytrakten:
Terräng, ja jag vet inte riktigt hur jag skall förklara att den var men om jag säger så här, om jag var lerig upp till öronen och MOR till knäna så har ni nog förstått.
Domare: Görel Hilborg

Start & sträcka 1 - Tar snabbt an spåret, klarar utan tvekan
Vinkel 1: Klarar utan tvekan
Sträcka 2: Klarar utan tvekan
Vinkel 2: Klarar med ringning (bloduppehåll)
Sträcka 3: Klarar utan tvekan (bloduppehåll)
Vinkel 3: Klarar utan tvekan
Sträcka 4: Klarar utan tvekan
Vinkel 4: Klarar med ringning (bloduppehåll/återgång)
Sträcka 5: Klarar utan tvekan
Spårslut: Klarar med ringning
Erhållna poäng Spårningsförmåga: 5 = utmärkt
Moment 2 Arbetstempo: 6 = utmärkt
Moment 3 Självständighet: Ej behövt ingripande eller hjälp
Moment 4 Skottprövning: Godkänd

Tid: 16 min
Summa: 42 poäng
Allmänt omdöme: -
Pris öppen klass: 1 + HP
Svårt att tro att jag kunnat få ett HP så som jag spårade sist... men vissa dagar är klart bättre än andra dagar som synes och denna dag var en FULLTRÄFF!

Kommentarer
Postat av: Guinness

Grattis till ditt HP! Du måste vara jättestolt och det ska du vara också.
(Jag fick också 15 poäng på spårprovet 4/12, inget man skriver hem om precis.)

2007-12-18 @ 13:38:36
Postat av: Elliot

Grattis Walle!!!Hp de e nåt o hänga i julgranen =)

2007-12-18 @ 17:57:13
Postat av: Wallander

Tack Guinness, jag är stolt, hoppas bara att jag kan leva upp till det igen!

Postat av: Wallander

Elliot, hänga Hp:et i granen, hur gör jag det, jag har ju inget att hänga...? Eller är det bara så man säger kanske när någonting är bra?

2007-12-18 @ 23:05:02
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Elliot

Nä de e bara nåt man säjer förstår du...
å de där med att leva upp till.....det behöver du inte ens tänka på....för det är första gången som räknas
kramizarrrrr

2007-12-19 @ 08:52:21
Postat av: Wallander

Härligt Elliot, bra då förstår jag, då kopplar jag av igen och satsar på nästa... 1:a.

2007-12-19 @ 14:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback