Jag har ...

... lovat MOR att vara bloggfri i 4 dagar fr o m imorgon, dvs under alla dagar som MOR kommer att befinna sig i Kungliga hufvudstaden. Undrar om jag kommer att kunna klara av det? Det kommer att bli förbaskat svårt tror jag, men jag skall göra mitt allra bästaste.

När det gäller adventskalenderöppningen så kommer LILLMATTE att övervaka & dokumentera detta.

Detta är 1:a gången som jag & MOR skall vara ifrån varandra så många långa dagar. Undrar vem som kommer att ha det jobbigast, jag eller MOR? 

 Vi hörs om ett par dar... var rädda om er tills dess.


Kommentarer
Postat av: Lakrits

Oj, det blir tomt på nätet när du är borta härifrån Walle. Jag kommer att sakna dig men vi kanske kan höras på telefon (du har väl inte telefonförbud?!). Hoppas din MOR får det bra. Stockholm är en trevlig stad.
Pusspuss

2007-12-12 @ 23:07:43
Postat av: Elliot

Ja håller med Lakrits,tomt utan dej Walle-palle....
puss&kram så länge från
din bror Elliot

2007-12-13 @ 11:51:38
Postat av: Guinness

Då får vi ses i verkligheten istället! Om jag ska ut i skogen i helgen så ska jag be morsan att hon ser till så att du får följa med. Jag ska tydligen få följa med på middagsbjudning på lördag kväll och då tror morsan att om jag har fått springa av mig ordentligt på dagen så kommer jag att uppföra mig bättre på kvällen. Jag fattar inte vad hon menar, jag uppför mig alltid när jag är på kalas: man har väl koll på flattiketten.

2007-12-13 @ 18:14:38
Postat av: Lakrits

Nu är väl din mor snart hemma så att du kan blogga igen!!!??? Har saknat dig och tittat in här ibland för att se om du har kunnat hålla dig härifrån.

2007-12-16 @ 22:07:15
Postat av: Wallander

Kul att ni tyckte det skulle bli tomt utan mig och att NI har saknat mig, men nu är jag tebax igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback