Spillepengen...

... där är gudagott att vara,  oj vad lycklig kille jag är!

Idag fick jag åka med Guinness & matte Lena till Spillepengen alldeles själv. Ja ni läste rätt, jag hade ingen med mig från min flock.

Det började kanske inte helt bra, jag tog en liten tur uppe på garageplattan då FAR skulle lämna av mig. Jag hoppade först in i bilen och sedan ut igen och då tog jag mig en liten runda. FAR blev lite arg och senare lite mera arg och då han kommenderade mig att stanna kvar, ja då gjorde jag det.

Men sedan tyckte jag att jag skötte mig bra, visst gjorde jag Lena, eller?

F-N vad vi rastade oss, jag var både helt slut & blöt när jag kom hem. När jag vilat & torkat lite så lämnade jag en ganska grusig plats efter mig.

Tack för att jag fick följa med er (jag slapp då vara hemma och ha tråkigt  när alla 2-beningar förberedde LILLMATTES kalas).

Kommentarer
Postat av: Guinness

Tjena Walle!
Morsan sa när vi kom hem att denna lilla utflykt ska vi göra fler gånger. Roligast var vattenfåran högst upp på krönet där vi racade fram och tillbaka så vattnet sprutade. Tänk att vi fick ha hela området för oss själva. Du fattade kanske inte det men morsan gjorde två testinkallningar och du kom springande till henne båda gångerna och satte dig lugnt och fint vid hennes sida. Då blir hon också lugn och fin och kan sluta oroa sig för att hon ska slarva bort dig. Du vet ju hur min morsa är : lite mesig!!!!

2007-12-09 @ 10:45:16
Postat av: Wallander

Spillepengen är ett bra ställe på många sätt. Va, var det bara testinkallningar... spelar ingen roll förresten... till din morsa kommer jag så gärna. Hälsa din morsa att jag aldrig ens skulle drömma om att rymma från henne och dig och definitivt inte då jag inte har någon "egen" flockmedlem med mig. Din morsa är inte alls mesig, bara lite försiktig vilket jag tycker är jätte omtänksamt.

Vattenfåran var störtkul, hoppas den är kvar nästa gång vi kommer dit oxå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback