Stora...

... julklappsbytardagen!

Oj vilken laddning med julklappar MOR och jag hade med oss hem från träningen. Vilka kompisar vi har som skämmer bort oss så, ja både mig & MOR.

Det fanns både stora & små pakeket och både jag & MOR är så fruktansvärt nyfikna nu, men vi har bara klämt lite grann på pakeketen när vi placerade dom under granen.

MORs pakeket från Marie & Lakrits var inslagna i papper där jag finns över det hela, kolla alltså, så fint:
image325

Elliot & Ann tyckte nog min gamla tomte var lite mesig, så redan idag fick jag en mycket gulligare:
image326

Innan vi körde hem så var vi oxå inom i Åkarp för att lämna av lite klappar till flockledare Margareta och till mamma Jizza samt Bell & Spot, men se Margareta var inte hemma... men överläminingen fick istället ske till Carolina vilket oxå så klart fungerade.

Marie hade varit i bakartagen oxå så klart och i en kaburk fann jag följande ursöta pepparkakor:
   

och här kommer Ville, Valle & Victor, nej jag menar Walle, Lakrits & Totten:
image332

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj, vad nyfikna vi blir på paketet! Det måste vara nåt riktigt fint där inne, så fint som det ser ut utanpå. Kakorna var också fina, men kanske framför allt goda?!

God Jul på er, önskar hela vår flock av två- och fyrbeningar!

Postat av: Guinness

Hej Walle!
Det verkar vara mycket stoppning i den där roliga tomten. Vill du ha hjälp?
Guinness BusMus

2007-12-20 @ 21:32:35
Postat av: emma

Ååå vilket fin paket, & vilket söt tomte!

Vi tassar in för att önska er en riktigt GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!

Kramar Emma, Henke & Skott

2007-12-20 @ 21:40:49
URL: http://mrperfect.webblogg.se
Postat av: Wallander

SÖS, det kommer nog en fullständig klapprapport efter julafton, jag är jättespänd & jättenyfiken.

2007-12-20 @ 23:11:25
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Wallander

Guinness, tomten är jättemysig & jag tror inte att jag vill ha honom annorlunda. Så jag avböjer nog från din hjälp, men tack för erbjudandet!

2007-12-20 @ 23:16:09
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Wallander

Emma, Henke Larsson & Skott... tassa ni på här hur mycket ni vill, det är bara jätte trevligt.

2007-12-20 @ 23:27:15
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Elliot

Du Walle,om jag tar ett foto på mitt FINA paket.Får det vara med här då? För på mitt e där...e där .....ju alldeles fullt med ELLIOTTAR =D

De e inte så att ja e egenkär men jag tycker nog att mitt åxå e väldigt fint o sött måste jag säja=)

2007-12-21 @ 19:33:08
Postat av: Wallander

Elliot, fota på du bara och skicka bilden så lägger jag självklart ut ditt paket oxå och du man får vara lite egenkär (men bara lite).

2007-12-21 @ 21:48:22
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback