Vet inte riktigt vad jag skall skylla på....

... men jag kan i alla fall inte skryta med att jag skötte mig speciellt bra på träningen ikväll. Jag var helt enkelt alldeles för okoncentrerad och gjorde inte alls som MOR ville att jag skulle göra, jag levde helt enkelt lite i min egen värld. Däremot var jag desto mer intresserad av syrran Vira, hon var jätte intressant, synd bara att inte MOR lät mig visa mitt stora intresse för henne.

När vi åkte hem så sa MOR att om jag skött mig på själva träningen så hade jag fått hälsa på henne efteråt, det kan vara värt att komma ihåg till nästa gång.

Nu tror ni säkert att det bara var jag som bar mig lite okoncentrerat åt, men så var det faktiskt inte, det var fler, undrar om det kan vara VÅRKÄNSLOR på väg? Nej, verkar mer som om det kan vara VINTERKÄNSLOR, för nu är det snö på gång igen. Jag visste faktiskt inte att eventuellt även dessa känslor kan spela en ett spratt, men det kan dom tydligen!

Kommentarer
Postat av: Elliot

Tack Walle för den fina tavlan som jag fick =).Men "spårstjärna" äsch,de vet jag inte precis.Det återstår att se för nu ska mina spår börja bli svårare och ska ligga läääänge.Närmare bestämt 12-24 timmar.

Det var verkligen fler än du som var "kass" på träningen.Jag känner mej själv träffad om man säjer så.Matte säjer att det är som om jag har "dubbelhäftande tejp"på nosen eftersom den hela tiden är i backen.Ja vadå?bara för att hon inte känner alla dofter med sitt värdelösa väderkorn,så betyder det inte att det inte finns några eller hur?

2007-02-21 @ 11:13:25
Postat av: Wallander

Vassego, det var så lite. Hoppas din matte spikar upp den i "ditt" rum. Fortsätter du i denna takt så kommer det snart att vara fullt på väggarna.

Det är bra med utmaningar i ens liv! Jag e helt övertygad om att du snart också klarar det galant oavsett hur länge spåret legat.

Våra mattar/hussar e allt lite märkliga ibland, dom tror att vi är som dom. Men där tror dom helt fel!!!

2007-02-21 @ 21:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback