Träning med brorsan

Ikväll har vi varit på klubben och tränat lite, det blev bara brorsan Elliot och jag, men det gick bra det också. Först var vi lite på agilitybanan sedan tränade vi lite av varje. Jag var lite loj när MOR tränade med mig, men när Ann tog över så blev det allt lite fart på mig, sorry MOR men ombyte förnöjer.

Tack för den nya leksaken, du skämmer bort mig Elliotten, men fortsätt gärna för jag gillar att bli bortskämd!

Jag glömde förresten att fråga om du har lust och spåra med mig på Lördag eller Söndag. Jag tror att jag skulle behöva ett träningspass innan vi startar viltspårskursen igen den 13:e.  Jag har checkat med MOR och hon kan båda dagarna, vi kan väl höras vid imorgon kväll?

Jag har precis kommit in från sista kvällspasset, jag är ganska blöt för det kom lite uppifrån. Vi hann knappt in genom dörren förrän MOR skällde på FAR och sa att han måste se till att torka av mig när jag är våt & smutsig. Förlåt jag glömde svarade han direkt, men gjorde ingen antydning till att torka mig i efterhand. Jag tycker det är bra när FAR glömmer, för jag är lite kittlig när mina baktassar torkas. Är MOR ute med mig så glöms det inte, den saken är säker.



Kommentarer
Postat av: Elliot

Hej Walle-tott!Jag tyckte att det gick jättebra att träna fast det bara var vi två.Jag är nästan förvånat överraskad över mej själv för att jag kunde koncentrera mej så pass bra=).Min matte kommer att dra en lättnadens suck om det börjar bättra sig.Men man ska aldrig ropa hej.....
Idag har jag "svid" i mina ögon,dom e röda o det är lite gult var i båda.Kan det vara för att jag alltid sticker ner huvudet i alla smutsiga pölar....näää.....eller?På lördag kan vi nog inte träna spår men kanske söndag.

2007-01-05 @ 14:54:05
Postat av: Elliot

På tal om att du blev lite spralligare när du lånade min matte så tror jag att det är något smittsamt.Du ser ju hur jag är hihi.Vet inte ifall de e bra eller dåligt.

2007-01-05 @ 14:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback