En liten shoppingrunda...

... blev dagens huvudaktivitet.

Det blev besök i 2 djuraffärer där jag fick följa med in. Sedan blev det till att vänta med LILLMATTE utanför 2.

1 flattemärke (modell gullig) är nu införskaffat Elliot.

MOR var också inne på JYSK, hade nämligen tänkt sig att köpa 3 "älgar" till priset av en. Men tyvärr Guinness, Lakrits det blev inga till oss, i malmö var det nämligen fortfarande normalpris och det blev för dyrt tyckte MOR ifall att någon av oss eventuellt skulle ta en smakbit.

En liten bit hemifrån så fick jag hjälpa till att bära hem mina strutsbitar, jag blev plötsligt den stoltaste killen i stan. Som tack för hjälpen fick jag en bit som belöning när vi väl kommit innanför dörren.

Lite lydnad/apporteringsträning har också hunnits med (MOR har ju semester). Jag har varit lös en hel del, men jag har inte tänkt tanken ens att sticka bort till Konsthallsbuskarna. Bra va?

Imorgon har MOR sagt att vi skall träna lite med visselpippan, MOR och jag har inte helt koll på den heller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad synd med älgarna. Fast jag kanske bara skulle råkat ha sönder min och då skulle jag känt mig dålig mot din MOR. Jag är ju inte så varsam med mina saker. Mina IKEA fårskinn håller hyfsat men de är väldigt tåliga. Luddet äter jag av ibland och då blir jag genast stoppad för jag äter upp lite bitar och de ska ju komma ut också. Krångel krångel... Men man tänker ju inte alltid ibland, man gör bara vad som känns kul just för ögonblicket. Inte alltid så lyckat med facit i tass.

2007-07-04 @ 00:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback