GUINNESS...

... jag hoppas att DU haft en bra vecka hos oss trots att MOR varit lite jobbig mot dig!
(men hon har gjort det för DITT bästa)

* DU har kommit ut varje morgon med mig & FAR
* DU har ätit frukost tillsammans med mig & FAR
* Förmiddagsrundan har DU gått tillsammans med mig & MOR
* Eftermiddagsrundan har DU gått tillsammans med mig, MOR & FAR
   (vi har varit lite överallt, dagens längsta runda)
* Kvällsmaten har serverats DIG antingen av MOR, FAR eller ÄLDREMATTE
* Kvällsrundan har DU gått tillsammans med mig, MOR & FAR
* Nattarundan har DU gått tillsammans med mig & MOR
* DU har fått sovit närmast MOR

Däremellan har VI lekt/busat, vilat, ätit märgben, kelat med MOR.
Men DU har också fått stå ut med besök hos doktorn, tassbad & medicinering.

VÄLKOMMEN tillbaka igen om du vill!

För ER som inte varit på Walles B&B, en veckas vistelse kan alltså se ut enligt ovan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback