Nu är det hemska...

... över för Guinness för idag i alla fall.

Han kände säkert på sig vad som var på gång när MOR & FAR gick in i badrummet. Guinness hade gömt sig bakom soffan. MOR fick gå och hämta mitt halsband och locka honom med sig, det gick bra ända fram till badrumströskeln, sedan var det tvärstopp. Lite kamp, men när han väl var inne i badrummet och upplyft i badkaret så stod han som ett ljus. Han var riktigt hjälpvillig när tassarna skulle schamponeras in. Schampot måste sitta i 10 minuter innan det får sköljas av och då tyckte han det var lika bra att sitta själv oxå så länge.

Kan man vara lugnare?
image176

Kommentarer
Postat av: Elliot

Du e duktig Guinness som sitter så fint i badkaret.
Men du ser allt lite ängslig ut....skulle jag oxå ha gjort kan jag säja.....

2007-07-17 @ 20:50:28
Postat av: Guinness

Ärligt talat innerst inne var jag vettskrämd.

2007-07-17 @ 21:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback