Nyvaken...

... är jag just nu.

Som jag drömt! Jag jagade kaniner, jag lekte med alla mina kompisar på en och samma gång.
Jag drömde oxå att MOR kokte massor utav kycklinglever till mig.

Tänk så besviken man kan bli när man vaknar och inser att ingenting hänt på riktigt.

Jag måste ha drömt om dessa saker för att du Lakrits idag fick sätta efter en kanin + att det faktiskt blev lite bus tillsammans innan allt regnet kom i eftermiddags. När det gäller levern, så var det naturligtvis för att jag fick en smakbit av din matte Elliot och för att jag verkligen tyckte det var en höjdare.

MOR säger att jag skall stänga datorn nu och gå och lägga mig. Men, jag har ju precis vaknat.... 2-beningar kan vara konstiga även gällande sovninvg. MOR tror tydligen att jag kan sova hur mycket som helst?


Kommentarer
Postat av: Lakrits

Det låter mysigt med drömmarna tycker jag. Jag drömmer också mycket.
Ja, jag tog mig lite friheter igår med kaninen. Egentligen ska jag komma tillbaka snabbare än jag gjorde men jag drog lite på det. Hihi.

2007-07-23 @ 08:56:46
Postat av: Wallander

Man får passa på när tillfälle ges...

2007-07-23 @ 16:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback