och det bara...

... fortsätter & fortsätter att regna. Vad är detta för sommar?

Men man får helt enkelt bara bita i det sura äpplet och bege sig ut, oavsett väder och vind. MOR får dra på sig regnstället och så är det bara att traska på för oss båda.

Det kändes lite bättre när vi var ute nu på förmiddagen, för då kom Guinness & Biglos ut precis efter oss, så vi slapp gå ensamma. Det är alltid roligare att ha lite sällskap. Vi gick en bra runda i regnet, vi t o m gick ner i en av fontänerna i Pildammarna och "svalkade" av oss lite. Vi kände att det behövdes...

Kommentarer
Postat av: Sebb

Har du kollat Sydsvenskans nätupplaga idag? Där är det en bild på en hund som jag först trodde var du!Matte har brättat om dig och det är faktiskt himla likt!Du ser nog också så lång och snopen ut i ansiktet efter att ha varit ute och blivit alldeles blöt. Hundväder? För vem?

2007-07-06 @ 16:10:57
Postat av: Wallander

Nä, men jag har varit inne och kollat nu, men jag kan inte hitta någon bild som skulle kunna vara jag. Kan du berätta var jag kan hitta den...

2007-07-06 @ 17:47:55
Postat av: Sebb

Dom visar en massa bilder från regnet igår och där sitter du...trodde jag. Tänk att folk tror att deras lilla hundkoja till bil skulle kunna ta sig igenom vattenmassorna under broar och sånt. Jag hade iallafall försökt simma över, inte köra bil.Hur dumt är det?

2007-07-06 @ 18:18:09
Postat av: Elliot

Guinness lr Walle berätta nu vem Biglos är?Man blir ju nyf...

2007-07-06 @ 20:46:52
Postat av: Wallander

Zebb, nu hittade jag den. Ja det kunde ha varit jag... men jag ser ännu sötare ut när jag är så där genomblöt. Eller vad tycker du Elliot?

2007-07-06 @ 21:17:05
Postat av: Wallander

Elliot, Biglos är en liten dö-charmig 5 månaders flatte från Spader Damens kennel. Han kallas även Bigge för att han var störst i kullen. Du kan se honom på bild på SD-hemsidan.

2007-07-06 @ 21:24:52
Postat av: Guinness

Bigglos är min kennelmammmmas senaste tillskott. Han är 5,5 månader och har sylvassa bissar. Han ska vara hos mig till måndag, tror jag. Han är lika pussig som Walle och så ville han sova hos mig i min säng. Jag tyckte efter ett tag att det blev för varmt så jag lade mig på golvet istället och lät honom ligga kvar. Så snäll är jag. Det känns som om Bigglos känner sig som hemma. Han vet var allt finns nu och har hittat min bensamling. Imorse fick vi gå ut redan 05.30, det har inte hänt sedan jag var liten. Det var inte så många ute då precis. Bigglos fick vara lös, men inte jag. Lite orättvist faktiskt. Nä nu måste jag kolla vad Bigge håller på med. Det tar på krafterna att ha inneboende, men roligt är det.

2007-07-06 @ 21:28:33
Postat av: Wallander

Oj då, jag har visst stavat fel på Bigglos namn... förlåt Bigge, skall inte upprepas igen.
Guinness, jag tror du känner dig stolt över att få vara "storebrorsa" ett par dagar i ditt eget hem.
Jobbigt att ha inneboende? Jag säger bara:
No comments!

2007-07-06 @ 21:45:07
Postat av: Elliot

Flatten i Sydsvenskan var jättesöt men naturligtvis tycker jag att du är sötare Walle,du e ju min bror...mmmmm
Jaha då vet jag vem den lille rackaren är som ni snackat om.En sån vill jag oxå ha =( Precis som ett levande gossedjur....Kan man få låna?Var ska han bo sen då?
Skulle du inte vilja ha honom där för alltid Guinness?Det blir allt lite tomt på måndag.

2007-07-06 @ 22:15:02
Postat av: Wallander

Jag visste väl att du tycker det Elliot.
Elliot om du oxå öppnar någon typ av inackorderingshem så kan du också få rå om någon annan ett litet tag.
På måndag skall Bigglos hem till sin matte Kia igen.

2007-07-06 @ 23:09:10
Postat av: Elliot

Jaaaa,jag hade uppskattat det men är inte helt säker på att min matte hade orkat med det för hon har ju hand om alla de där hemlösa om dagarna du vet...

2007-07-07 @ 17:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback