Röstning...

... inte helt lätt att vara domare när det gäller att utse vinnaren i namntävlingen. Det har kommit in totalt 23 förslag!!

Jag klarar inte av att själv utse någon vinnare, jag måste ha er hjälp. Jag har plockat ut de 5 bästa förslagen. Det namn som får flest röster kommer att bli vårt gemensamma bandnamn.

WALLE AND THE FLATTERS

THE CUTE-NOSES

FLATTING KINGS

FLAT OUT MUSIC
(flat out betyder: rent ut, rakt i ansiktet, för fullt, i full fart, maximalt, helt slut, utmattad)

ROLLING FLATS

Tack för er medverkan! 

Kommentarer
Postat av: Sebb

Jag måste rösta på Walle and the Flatters.En grupp behöver en ledare, det har våra Mattar lärt oss. Och ska ni yla i takt, ja då behövs det en som kan ta ton direkt. Wallander, du verkar ha en skön stajl, kör (!) hårt! Synd man inte är Flatte bra, då hade jag gärna woffat med er andra!

2007-07-16 @ 15:07:56
Postat av: caroline

vilken fin blogg du har :)

Postat av: Wallander

Sebb, det är inget som säger att vi inte behöver förstärkning... Tack för din röst!

2007-07-16 @ 23:55:02
Postat av: Wallander

Caroline, kul att du tycker min blogg är fin.

2007-07-17 @ 08:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback