Störtkruka...

... & Vespa för en tuff brandman & Elithandbollsspelare. Ja, jag vet inte riktigt om det passar *.

Imorse när jag & MOR var ute på vår morgonrunda och står och småpratar med Guinness & Lena så dyker sömnige Danne upp. Han har köpt sig en VESPA som han använder när han skall ta sig till och från brandstationen (tur att han inte använder den vid utryckningar, för då lär nog elden ta fart ordentligt innan han är framme). Vespan var inköpt för att han hade tröttnat på att alltid få cykla eftersom att han ALDRIG längre får ha bilen, hon (Anna-Mia) skall alltid ha den sa han med en besviken min.

* Men jag måste säga att HAN var väldigt gullig där han satt på sin VESPA och med störtkrukan på huvudet.

Men det bästa av allt jag blev INTE rädd när han kom körande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback