Bara en arbetsdag kvar...

... för MOR nu, sedan väntar en välbehövlig semester.

Hon har verkligen legat i på jobb för att bli klar med allt så att det inte ligger så mycket kvar när hon skall börja att arbeta igen i slutet av Juli. Jag har knappt sett henne på kvällarna denna vecka, enda undantaget var i tisdags kväll, men då var det träning och det missar vi inte.

Vi satt nyss och tittade på nyheterna tillsammans. Det verkade inte som MOR var helt nöjd med det väder som utlovades till nästa vecka. Hon vill väldigt gärna att "sola skall skina" precis som den alltid  gör i Karlstad. Men jag ser det bara positivt om det är lite molnigt, jag tror det blir mer träning med mig då.

Oj, nu höll jag på att glömma. MOR bad mig lägga ut en liten fråga till alla 2-beningar som är flitiga Walle-blogg-besökare:
Finns det någon som har en bok om apportering som ni skulle kunna tänka er att låna ut ett litet tag?

Kommentarer
Postat av: Lakrits matte

Tyvärr inte ännu...jag har beställt två stycken på nätet men de har inte kommit än. Och kanske att jag vill läsa i dem själv lite först. Men jag tror att de har hunnit komma tills tisdag, jag kan ju ta med dem så kan din MOR kika lite i dem.

2007-06-28 @ 23:25:43
Postat av: MOR Helene

Marie, klart du skall läsa dem själv först, det hade jag också velat göra med en ny bok innan jag lånat ut den. Men har dom kommit så kikar jag väldigt gärna på tisdag.

2007-06-28 @ 23:43:19
Postat av: Viras matte

Jag har boken:"Retrievern som apportör" från ICA-förlaget samt ett kompendium från Funnys uppfödare . Du får gärna låna dessa. Säg till mig på tisdag.

2007-06-29 @ 08:42:53
Postat av: Elliot

Min matte har flera stycken,till o med ett videoband om "ämnet".Som hon f.ö.inte ens tittat på....av anledning som vi inte behöver gå in på här.
/E

2007-06-29 @ 13:53:16
Postat av: Lakrits

Jag och matte vill bara säga grattis till din MOR för nu har hon semester. Det är ju toppen för dig också för precis som du har skrivit kan ni ju hitta på en massa kul ihop.

2007-06-29 @ 20:07:18
Postat av: Wallander

Vad bra, det verkar som om MOR skulle kunna få låna och försöka läsa sig till ett & annat. Både jag & MOR tackar på förhand!
MOR har verkligen längtat efter denna fredag och så kom den så äntligen. Ja, vi kommer att ha det så bra tllsammans, 4 hela veckor.

2007-06-29 @ 23:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback