Det händer så mycket...

... konstigheter hemma på min gata i stan....

FAR smyger iväg mitt i natten och kommer tillbaka först på morgonkvisten när MOR gått iväg. Jag undrar allt var han tar vägen... MOR säger att han går iväg för att passa degar på PÅGENS så att de 2-benta kan få gott nybakat bröd på morgonkvisten. Konstigt... ända sedan jag flyttade in så har han varje natt legat där och snarkat bredvid MOR och nu kommer han hem först när MOR gått och då lägger han sig och snarkar i många långa timmar. Vaknar, går en lång runda med mig och sedan intar han ryggläge i soffan och snarkar vidare ett tag.

Måste säga att det känns som om det är mycket snarkande för den mannen...

Inatt 01.30) var också MOR ute på balkongen och gormade lite på grannens son inunder oss och hans hysteriskt fnittrande tjejkompisar. Tror ni tjejerna slutade? Nej, inte förräns MOR fick ryta till ordentligt. Jag funderade ett kort tag på att hjälpa henne att skälla, men då hade jag väl väckt resten av gårdsgrannarna också vilket inte hade varit så himlans populärt är jag rädd för.

Kommentarer
Postat av: Guinness

Men Walle, det är ju perfekt. Då finns det ju en sänglats ledig till dig hela tiden. Nattetid på din FARS sida och dagtid på din MORS sida.

2007-06-19 @ 19:21:06
Postat av: Christoffer

Anders passar degar på nätterna och på dagarna degar hans själv?
Jag tycker du skulle skällt på grannarna!

2007-06-19 @ 21:12:33
Postat av: Guinness

Hur gör man när man passar degar? Ingår provsmakning eller är det bara titta inte röra?
Jag skulle också ha skällt på grannarna.
Jag har vaktat min matte extra mycket inatt för husse har inte heller varit hemma. Tidningsbudet fick sig en liten utskällning kl.04.14 som påminnelse om att jag fortfarande bor här. Normalt skäller jag inte på honom längre för jag har vant mig vid att han kommer vid samma tid varje morgon. Men när matte är ensam måste man ju ta sitt ansvar.

2007-06-19 @ 22:01:08
Postat av: Wallander

Jag får inte vara i MORS & FARS säng, oavsett om den ena eller den andra inte är hemma.

2007-06-20 @ 00:07:46
Postat av: Wallander

Vad rolig du är Christoffer. Vi får innerligt hoppas att han inte degar ihop helt själv innan sommarjobbet är till ända.

2007-06-20 @ 00:11:48
Postat av: Wallander

Guinness, jag har inte så stor kolla på vad FAR gör, tror bara han får se men inte röra. Du kan fråga honom själv på fredag. Jag har hört att vi skall fira midsommar ihop. Kuligt kuligt!
Nästa gång grannarna håller på så kommer jag att skälla ut dem, jag lovar.
Bra att du passar din matte när inte din husse är hemma.

2007-06-20 @ 00:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback