Inte riktigt som vanligt...

... varken idag eller igår.

MOR kom hem tidigt från jobbet och började springa runt och plocka ihop en massa saker. Det kändes som om något var på gång och det visade sig vara rätt känsla. MOR & FAR lämnade mig & LILLMATTE ensamma. Hörde att dom skulle åka iväg till Gbg.

LILLMATTE hade lite partajande här igår (men det fick jag inte berätta för någon...) och hennes säng blev upptaget av Emma  & Rebecca. LILLMATTE & Niklas lekte "gifta" och sov i MORS & FARS säng. Jag somnade utan problem, men när jag vaknade så hade jag för tillfället glömt bort att inte MOR var hemma. Jag tror faktiskt att LILLMATTE blev lika paff som jag när jag kom och puffade på henne. Jag gjorde först ett försök 05.20, men det köptes inte, men 06.20 gick det bättre. Men jag tror nästan att LILLMATTE  fortfarande halvsov när vi var ute, hon gick som en zombie.

Jag har längtat en hel del efter MOR & FAR, det måste jag erkänna.

Men det hände något roligt på kvällskanten, RUFUS kom och hälsade på. För er som inte redan vet så är RUFUS LILLMATTES pojkväns systers hund. Han är en Golden, en fin snäll kille.

Jag lägger ut en bild på honom här en dera dagen.

När MOR & FAR kom hem så var MAMMA MIA det första MOR sa när hon fick syn på mig & RUFUS. Jag tror allt det blivet lite mycket ABBA under vistelsen i Gbg. Hon har gått och nynnat hela kvällen. Såg också att hon köpt skivan, så risken är väl stor att den kommer att spelas på hög volym imorgon.

Nu är ordningen nästan återställd, förutom att RUFUS skall sova över här och han har fått följa med LILLMATTE & Niklas in på rummet, det får aldrig jag på nätterna... äsch skit samma, jag går in till MOR & FAR, där trivs jag allra bäst på natten.

Kommentarer
Postat av: Elliot

Tyckte att det var väl tidigt att väcka folk 6.20!Men det är snällt och omtänksamt att du inte berättar för någon om partaj,leka gifta o annat som är hemligt och privat.Det tror jag din Lillmatte uppskattar......haha!
Lite synd om dej att behöva stå ut med Mama Mia!Det hade varit bättre med:Who let the dogs out....

2007-06-17 @ 12:18:17
Postat av: Wallander

Ja, visst är det bra att jag inte avslöjar något...
Du Elliot, det är faktiskt helt OK att lyssna på ABBA-music!

2007-06-17 @ 14:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback