Vilka knäppskallar...

... det finns bland de 2-benta.

I flera år har det bott ett trevligt par i granntrappan (jag har bara känt dom i drygt ett år) som gärna pratat med både MOR & mig.

Idag träffade vi på dom på väg ut från tvättstugan. MOR såg att dom kom i trappan och höll därför dörren öppen åt dom av artighetsskäl. Direkt började han att hacka, sa att MOR skulle ha koppel på mig för dom gillar minsann inte stora hundar. Lätt för mig att förstå när dom gillade mig som liten valp! Sedan förstod dom sig inte på MOR som kunde ta mig med ner, när hon klagat så mycket tidigare på alla hundhår som andra lämnat efter sig och så gör hon likadant själv nu. Vilket påhopp på MOR, dom skall se som hon städar efter sig, jag lovar det finns inte ett hundhår kvar! MOR hoppas nu på att få tvättiden efter dom en dag, för dom brukar inte städa speciellt mycket och då kan MOR "få lite revansch".

Kommentarer
Postat av: Elliot

Det finns väldigt många surpuppor o knäppskallar i din stad va?
De e tusan inte lätt att vara folk till lags....

2007-06-12 @ 14:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback