Det var nog tur...

.... att jag badade, hade inte varit trevligt att möta domaren imorgon så smutsig som jag faktiskt var. Det hade nog dragit ner totala omdömet.

Jag tyckte det var rätt ok att stå där i badkaret och bli ompysslad idag, jag njöt lite om jag skall vara ärlig. Men det är alltid lika skönt att få hoppa ur badkaret när man är klar och få rysta  av sig ordentligt. Ännu bättre är det närman får komma ut ur badrummet och få fnatt, dvs bara rusa runt överlycklig i lägenheten. Lite vått blir det här och var men det är bara vatten och det torkar upp av sig själv.

Fönen kom fram precis som jag var rädd för, men LILLMATTE lockade mig med lite leverpastej och då var det helt ok att stå still ett litet tag. Täcket åkte på strax efter, lite smart av MOR att sedan ge mig mat, då glömde jag bort täcket för en stund. Lite ovant fortfarande, men efter ett tag så brydde jag mig inte alls, det var riktigt varmt och mysigt.

Lite spänd är jag inför morogndagen, men som vanligt ... man kan bara göra sitt bästa och så får man se hur långt det räcker. Det är fortfarande ok att vara med för att lära och få mer rutin.

Hoppas i alla fall att ni mina kompisar håller tassarna och ni tvåbenta håller tummarna för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback