Förresten Elliot...

... jag har glömt att fråga vad du önskar dig när du fyller år. Även om din matte tycker att du har tillräckligt mycket av allt... så skall du veta att det gäller inte när man fyller 1 år!

Jag har hittat en sak på en jätte rolig hundsida på nätet, men jag måste fråga MOR imorgon när hon vaknar om hon tror det kan vara någonting för dig. Tycker hon det så måste hon hjälpa mig att beställa, man måste nämligen ange ett kreditkortsnummer och ett kreditkort har jag inte hunnit skaffa mig än.... det är en sådan djungel att jag inte har hunnit kontrollerat vilket som här mest fördelaktigt för en hund som mig.

Kommentarer
Postat av: Elliot

Oj Walle,du e en riktig IT-hund du!För det låter väldigt avancerat att handla på nätet för en hundkille som e så ung.
Snällt av dej att fråga men jag har verkligen ingen aning om något som jag skulle vilja ha(men å andra sidan vet jag ju inte vad som finns där ute i cyberrymden=)).

Ibland är det både bra o dåligt att ha haft en "företrädare"i huset.Men trots att jag har mycket saker så blir jag faktiskt glad för allt.Så man ska inte beskylla mej för att vara otacksam i varje fall.....
Kramizar till dej för att du e så snäll.
från lille E

2007-03-05 @ 10:21:20
Postat av: Wallander

Elliot, jag kan lära dig lite IT om du lär mig lite "veta hut", DEAL???

Jag snäll, kanske det, men det är ömsesidigt!

Vi ses tomorrow (då skall vi nog få mumsa på köttbullar tror jag...så ät inte innan för då kanske du inte orkar så många)

2007-03-05 @ 23:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback