Tarzan, nu måste du....

... berätta lite om hur du & husse haft det medans din matte/min MORMOR legat på sjukhuset och blivit opererad i sin hand.

Saknade du henne mycket?
Fick du sova i hennes säng för att din husse inte skulle känna sig alldeles för ensam?
Kom din husse ihåg att ge dig din mat i tid varje dag?

Jag hoppas nu verkligen att du tar hand om MORMOR, hämtar hennes morrontofflor, pussar henne mycket och framför allt att du aktar hennes hand. Jag lovar dig att gipset hon har kan nog göra väldans ont om man råkar komma ivägen för det.

Tänkte förresten höra om du skulle vilja komma och leka med mig den 13 april på kvällen och sova över här tills den 14:e? Jag tycker det skulle vara jätteroligt. Du kan väl höra av dig snarast, så att vi vet om du vill komma eller ej.

Kommentarer
Postat av: Guinness

Hej Walle-Kalle!
Nu har vi fått tid för hundsim!!!! Vi ska simma kl.10.00 lördagen den 21 april. Jag längtar redan. Våra mattar ska regnbyxor på sig för vi kommer tydligen att blöta ner ordentligt. Det finns flytvästar att låna om man vill, så även gummistövlar och regnjackor. Vi måste vara där i god tid för vi måste duschas innan vi får hoppa i bassängen.

En fråga: Kan inte jag också få sova över den 13 april? Jag tror att din husse skulle tycka att det var jätteroligt med 3 hundar i huset. Tror inte du det?

Ses i parken!
Guinness

PS! Vi åker Volvo till "Råttefällan" på söndag.

2007-03-30 @ 12:58:17
Postat av: Tarzan

Jo tack jag kommer. Jag behöver inte lova att vara snäll vid min matte, för jag är alltid en stjärna hos henne. Min matte är min största favorit förutom dig förstås.I går var jag och hämtade en morgontoffel och satte vid hennes fot för den tyckte jag hon kunde ha på den konstiga armen så slapp att se detta hemska bandage. När hon ligger på soffan har hon en röd kudde att ha armen på för det har hennes doktor sagt att hon måste ha. I morse när hon drack kaffe bar jag ut kudden och la vid hennes fötter.Tycker du att jag är smart? Vi måste ju hjälpa våra mattar i deras svåra situationer. Nu skall jag ut och kissmin husse står och väntar på mig. Slick, slick från mig.

2007-03-30 @ 15:56:25
Postat av: Wallander

Guinness, jag längtar också, gud vad kul det skall bli eller kanske läskigt eller skönt eller ???
Det här med att duschas låter lite konstigt, skall vi ändå inte bli blöta, eller är det "torrsim" vi skall på och att våra mattar skall vara i bassängen?

Ja vi får väl se när vi väl är där, känns tryggt att vi skall dit tillsammans.

Sedan angående "Fredagen den 13:e", nja jag vet inte riktigt, blir du ledsen om jag säger att jag nog vill leka med honom själv?

FAR är inte hemma på hela helgen så det hade nog varit OK för honom, men kanske lite jobbigt för MOR att gå ut med 3 stora killar på en gång.

2007-03-31 @ 00:06:59
Postat av: Wallander

Vad kul att du kommer Tarzan, jag lovar, vi kommer att ha det jätte kul.

Sedan tycker jag att du är jätte duktig & snäll mot MORMOR och hjälper henne så gott du kan på ditt vis. Jätte kärt att du gick och hämtade kudden. Har doktorn sagt att hon skall ha handen/armen högt så skall hon också ha det, inte bara när hon ligger på soffan och äter praliner med vänsterhanden.

2007-03-31 @ 00:11:21
Postat av: Wallander

Åka VOLVO igen på söndag, jo man tackar!

2007-03-31 @ 09:40:52
Postat av: Guinness

Hej Walle!
Jag förstår att du vill leka med Tarzan själv och att din MOR inte orkar med 3 stora svarta unghundar på egen hand. Men kul hade det varit. Det var faktiskt min matte som tyckte att jag skulle "skämta" lite med din FAR. Hon visste ju inte att han skulle vara bortrest.

Jag har träffat en ny lördagsmorgonkompis: en gigantisk new-foundland-tik. Hon är minst 4 gånger så stor som jag men vi leker jättebra. Har du sett henne någon gång? Man får bara akta sig så att hon inte lägger sig på en för då blir man nog lite tillplattad.

Ses i parken!
Guinness

2007-03-31 @ 09:41:08
Postat av: Wallander

Guinness, jag trodde du lärt dig, min FAR skämtar man inte med! I alla fall inte om att ha 3 busar inomhus på en och samma gång(han är så himla rädder om sin TV).

Vad kul att du träffat en kompis, men jag hoppas att du håller dig till att det bara blir en lördagsmorgonkompis.

Jag tror att jag sett henne, men bara på behörigt avstånd.

Vi ses vid bilen imorgon, 8.30. Jag skall spåra utav bara fasicken imorgon har jag bestämt mig för. Skall du det också?

2007-03-31 @ 23:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback