Våren har kommit och då får man....

... extra mycket spring i benen.

Därför tog MOR/Lena mig & Guinness till fältet. Så roligt vi hade, vi sprang som vi nog förr aldrig gjort. Vi badade & Guinness hoppade och studsade i vattnet. Vi var så lyckliga i det fina vårvädret (dock kunde det blåst lite mindre). Allt gick jättebra med Guinness-killen, inte en gång "mopsade" han upp sig. Vi bestämde att detta måste vi göra om, snart.

När vi haft roligt och fått lekt av oss en bra stund så promenerade vi vidare till Espresso House i V:a Hamnen. Där satt vi en stund och fikade och mös i solskenet. På hemvägen fick vi ta en sväng om till på fältet, det tyckte vi var jätte snällt.

Vi var ute i nästan 2,5 timme och kom precis lagom hem till kvällsmaten. Jag lovar den smakade extra gott. Hur gick det för dig Guinness, var det likadant för dig?

En stund senare innan MOR ringde till Ann (Elliots matte) så fick jag mitt märgben, var säkert en liten muta för att det skulle vara OK att babbla på som dom brukar göra. Vilken dag det varit (hitintills), sådana här dagar vill jag mer än gärna uppleva igen.

Kommentarer
Postat av: Guinness

Hej Walle!
Kul, kul, kul!!!!!!!!!!!
Tänk att jag fick springa lös på fältet och bada så mycket jag ville. Rena rama julafton. Hoppas din MOR bjuder med matte och mig fler gånger. Jag ska säga till matte att hon faktiskt får ha med sig lite pengar i fickan nästa gång vi går på långpromenad.
Ses i parken!
Guinness

2007-03-25 @ 19:51:43
Postat av: Wallander

Klart som korvspad att vi sticker till fältet fler gånger tillsammans. Jag har sagt till MOR att vi ringer nästa gång vi skall dit, så får vi se om det passar er då också.

Pengar i fickan, låter spännande, undrar vad det kan vankas då, kanske en glass att avnjuta i solskenet?

2007-03-25 @ 23:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback