Imorgon skall vi spåra igen ...

berättade MOR för mig nyss. Konstigt, imorgon är det onsdag, det brukar alltid vara söndagar. Hm, men det lär visst vara för att "Herr Instruktör" fått något roligare för sig på söndag.

Men jag är faktiskt lite orolig för att jag inte skall få spåra imorgon, MOR har nämligen glömmit bort att lägga min klöv i frysen. När jag snusade upp detta, dvs då jag skulle till att lägga mig i hallen för att ta en tupplur så påkallade jag MORS uppmärksamhet direkt. Visade mitt missnöje och har sagt till henne att hon får allt se till att kontakta Ingvar under dagen imorgon. Förhoppningsvis så finns det en klöv över eftersom att jag inte "kvitterade" ut någon vid denna kursstart. Om inte så skall MOR få se på annat.... DET LOVAR JAG!

Kommentarer
Postat av: Guinness

Om det inte ordnar sig så får du låna min klöv. DET LOVAR JAG.
GBM

2007-05-02 @ 08:12:41
Postat av: Elliot

Jag har nog en x-tra åt dej men då får du be din Mor att sma:a till min matte så hon tar med den.

2007-05-02 @ 12:29:00
Postat av: Wallander

Det ordnade sig, Ingvar han e en hyvens kille han!

2007-05-02 @ 23:26:03
Postat av: Wallander

Glömde säga: Tack för vänligheten i alla fall båda två.

2007-05-02 @ 23:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback