MORS dag ...

... Ja det är verkligen vad det har varit idag, alltså MORS DAG.

Vi har låtit henne göra det mesta själv.

Jag väckte MOR kl. 06.55. Vi gick en runda i parken. MOR serverade mig min frukost, MOR gick i tvättstugan, MOR diskade, MOR städade, MOR åkte och handlade, MOR gjorde en liten "tårta", MOR öppnade MORSDAGSPRESENT från oss barn, MOR lagade mat, MOR diskade, MOR serverade maten, MOR diskade, MOR serverade tårtan, MOR TRÖTT, GICK I DÄCK (säng).

Ja, riktigt så här illa var det inte, FAR strök lite av tvätten, ÄLDREMATTE hjälpte till med mat & disk, men annars stämde det, men är det MORS DAG så är det!

Kommentarer
Postat av: Guinness

Det där låter inte som MORSDAG, det låter som MORSSLAVERIDAG. Jag hoppas att du pussade din MOR mycket och ofta i alla fall.

2007-05-28 @ 08:16:55
Postat av: Elliot

Fy va taskigt!Inte mycket firande där inte.
Jag ska berätta något dumt.I lördags av jag med matte o husse i Vittsjö.Vi var ditbjudna till några vi känner som har sin husvagn där.Matte satte på mej mitt nya halsband(det där med läder/mässing)o jag fick hoppa ut ur bilen.
Jag fick syn på dom vi känner och ville dit så klart.Och PANG!så stod jag där utan halsband.Den förb....de kedjan gick av!?Vilket skit alltså,tänk ifall vi stått på var sida om en stor väg!
Hu ja,både jag o matte ryser vid tanken.
Nu ska dom vi köpte det av få tillbaka det idag....

2007-05-28 @ 11:08:41
Postat av: Wallander

Pussas & kramas mycket gör jag med MOR oavsett om det är MORSDAG eller ej, ingen skillnad alltså!

2007-05-28 @ 15:13:50
Postat av: Wallander

Vilken osis Elliot, men allt som glimmar är inte guld!
Men tur i oturen så att säga, jag hoppas att det bara var ett "måndagsexemplar" och att ni får ett nytt hållbart, eller kanske är det inte värt att ta den risken igen.

2007-05-28 @ 15:17:23
Postat av: Lillamattte

nänä , jag var med och handlade ! wallse snällt att glömma mej :(

2007-05-29 @ 20:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback