Regnet det bara öste ner ...

... och jag blev så blöt om både ...

Ja, nu var det ju faktiskt så att det inte bara var jag som blev blöt, vi blev det allihop både 4-beningar & 2-beningar. Men det var bara att stå ut och fixa det som vi kommit dit för att utöva, nämligen spåra. Det klarade vi alla galant, trots att det kom lite väl mycket uppifrån!

Jag och MOR fick köra själv idag, Guinness-ponken mår inte alls så bra, så han fick allt stanna hemma i sängen och kurera sig. Måste erkänna att det var lite trist att tillbringa tiden själv i buren, både på dit- & hemvägen, samt också då MOR var ute och lade spåret.

Men jag hoppas att du tillfrisknar så att du kan följa med när vi spårar sista gången på denna kurs. Sedan hörde jag lite tjattrande idag bland 2-beningarna om att det tydligen skall bli ett besök i Hundaffären TEBA på hemvägen (eftersom att vi skall spåra på lördag istället för söndag. Jag tror att om vi gör riktigt bra ifrån oss så handlar dom säkert mer till oss, eller vad tror ni andra?

Ps. Jag tror att jag skall inleda lydiga/snälla veckan fr o m imorgon vilket jag också tror väger tungt när dom står där på TEBA och velar. Någon som hänger på?

Kommentarer
Postat av: Elliot

Jag ska lägga ner lite energi på den saken!I och för sig är jag till 99,9% snäll(vet inte just hur det är med lydigheten).Så jag jobbar på den sista snutten.

Hu ja det blir väl dyrt på lördag kan jag tro,synd om våra mattar men.....JÄTTEBRA FÖR OSS!!!

2007-05-14 @ 09:00:26
Postat av: Lakrits

Jag tror jag satsar på det jag också, att vara snäll och lydig alltså. Gulp, då kan jag inte smita imorgon. Hur ska det gå???

Postat av: Wallander

1%, det är inte mycket du har att jobba på du Elliot!
Smitning imorgon, är helt uteslutet tror jag. Då ligger vi nog lite pyrt till.
Skall bli roligt att se efter lördagsspårningen om hur vi alla klarat oss. Men jag tror att vi blir "belönade" oavsett hur vi skött oss, VI ÄR JU BARA SÅ OEMOTSTÅNDLIGA!

2007-05-14 @ 22:32:09
Postat av: Lakrits

Jag hoppas ju på att matte köper saker till mig ändå när hon väl står där även om jag råkar smita. Får väl visa magen lite extra resten av veckan om det nu skulle gå åt pipan imorgon. Då mjuknar hon säkert igen. Tur man har sin mage att ta till när det kärvar. Dessutom är det så sköööönt med magkli.

2007-05-15 @ 00:05:25
URL: http://vildhunden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback