Statistiken sjunker...

... för intresset av min blogg och det känns lite ledsamt. Undras om ni börjar att tröttna på att läsa & kommentera mina inlägg. Jag hoppas inte det för jag tycker det är så himlans kul att hålla på att skriva inlägg samt att få sitta och läsa och också kommentera tillbaka på era kommentarer.

Jag saknar en del trogna bloggare... Jag hoppas verkligen inte att jag skrivit något som ni inte har gillat, i så fall får ni komma och slå till mig på tassarna.

Webflatten Walle

Kommentarer
Postat av: Rufus

Hej hej
Ville bara säga det att jag är i alla fall kvar.
Läser dina inlägg varje morgon när mamma äter frukost.
Det är numer en del av mina dagliga rutiner. Sådetså!

2007-05-08 @ 09:53:42
Postat av: Elliot

Samma här!Å jag skriver JUUUU!

2007-05-08 @ 11:06:34
Postat av: Äldrematte.

Och jag med.

2007-05-08 @ 21:31:37
Postat av: Wallander

Vad bra, då vet jag var jag har er, men undrar vart alla andra tagit vägen????

2007-05-08 @ 23:47:31
Postat av: Enzo

Jag är också här!!! Matte säger att hon har lite dåligt med tid, det är något med min kurs, jobb, hus, hem, mat, renovering som kommer ur hennes mun när hon försöker förklara bort varför hon inte startar datorn till mig så mycket som förr.
Men vi läser din blogg så mycket vi kan för du skriver så himla bra!

2007-05-08 @ 23:54:52
Postat av: Lakrits

Va, jag läser så fort jag får fräs på datorn. Och visst skriver jag. Men ibland har det varit strul med bloggen fast den senaste veckan tycker jag det har fungerat bättre. Jag slutar ALDRIG läsa din blogg, Walle!

Postat av: Sigge

Hej Walle! Jag och min matte har tyvärr inte kunnat läsa eller skriva i din blogg på jättelänge för mattes dator har varit trasig & husse har oftast sin dator på jobbet. Hoppas det inte är jag som har tryckt på någon konstig tangent men det tror jag inte.... Nu tror jag att den fungerar igen så jag hoppas kunna låna den igen och läsa och skriva lite mer här för både matte och jag tycker det är jätteskoj att läsa din blogg! Så våga inte fundera på att sluta skriva, vår meste bäste webbvovve!

2007-05-09 @ 15:41:17
Postat av: Wallander

Härligt, nu fick jag allt lite fart på er!

Jag förstår att ni inte alltid har har tid, men jag gillar verkligen när ni skickar era kuliga kommentarer.

2007-05-09 @ 23:23:09
Postat av: Mattes medicinsyster

Till och med Lakrits mattes medicinsyster tittar hit här någon gång då och då. Är ju lite nyfiken på Lakrits vänner. Fast tyvärr har vi ju aldrig träffats...

2007-05-12 @ 21:00:23
Postat av: Wallander

Vad glad jag blir att du också berättar att du är inne lookilookar ibland.

Jag har hört talas om dig och hoppas att vi får möjlighet att träffas någon gång, det hade varit trevligt.

2007-05-13 @ 21:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback