Yiiiipiiieee ...

... idag har brorsan Elliot blivit "friskförklarad" från sina halsbacillusker. Tarzan har också ätit klart sin dunderkur. Skönt då kan det snart bli som vanligt igen, men inte riktigt förräns Lakrits också har ätit klar sin kur.

Imorgon är det träning och då är det "UPP TILL BEVIS" i alla fall för min del, dvs när det gäller platsliggningen. Jag vet precis vad som gäller men jag funderar på att spela MOR ett litet spratt. Undrar om hon skulle uppskatta det, vad tror ni?

Imorgon skall jag vara hos ÄLDREMATTE hela dagen. MOR skall lämna hem mig där innan hon går till jobbet och sedan hämtar hon mig där innan träningen. Oj, vad mysigt vi skall ha det! Jag tror att jag skall krypa till kojs nu så går tiden snabbare tills jag skall iväg imorgon bitti,  JA, så får det bli!

Kommentarer
Postat av: Elliot

Hoppas att jag får vara frisk i halsen nu.Speciellt när jag har lyckats att gå upp 6hg på två veckor!!!

Inte dåligt va?Men det är klart att man borde ju öka lite i vikt när man börja äta igen.Och som jag o min matte säjer:Det blir mer att tycka om ;)

2007-05-08 @ 11:09:22
Postat av: Wallander

Ja, jag tyckte allt att du hade lagt på dig lite idag på träningen, men det behövdes så det var väldans bra.

2007-05-08 @ 23:49:25
Postat av: Lakrits

Ja, hoppas hoppas Elliot. Och ät på. Mat är så gott!

Postat av: Wallander

Ja ät på, vi verkar inte till att vara sådana som lätt lägger på hullet, så det är nog ganska riskfritt.

2007-05-09 @ 23:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback