FARS...

... dag!

När FAR hade vaknat & satt i köket och åt frukost så kom jag smygande fram till honom med en FARSDAGS-present i munnen. Han fick en ny tumstock, jag råkade ju tugga i sönder hans gamla lite. Han verkade bli glad och det var huvudsaken.

Han blev idag uppvaktad av ALLA sina barn, han fick en Asterix-bok av LILLMATTE & en halsduk och ett par strumpor av ÄLDREMATTE. Han har snälla barn han!

MORS far (MORFAR) blev oxå firad av sitt barn. Han (& Kerstin) var hitbjudna på middag och så kan man ju oxå bli firad.

Jag är inte någon FAR men blev firad i alla fall, jag fick en påse klövar :-)

Kommentarer
Postat av: Nelson

Hej Walle, Va bra att han fick en ny tumstock. Ge nu bara fasiken i att ta itu den här!

Postat av: Wallander

Japp, jag skall försöka... det skall nog gå för denna är nog lite tuffare att destroya, den är nämligen av hårdpalst.

2007-11-12 @ 22:58:20
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback