Promenad...

... & lekstund med Guinness.

Telefonen ringde i förmiddags och det var Lena som undrade om vi hade lust att gå med henne & Guinness ut på en liten runda. Det var klart att vi hade lust med det.

Vi gick genom Pildammarna, över "Tallriken" och när vi kom fram till rastgården så var det tomt och vi blev insläppta där för att leka. En kortisrepa tog vi, sedan hittade Guinness en bata-pinne och hoppades hela tiden på att någon vänlig 2-beningen skulle förbarma sig över att kasta den, men se så blev det inte alls. MOR gjorde ett tappert försök för att få lite ny fart på oss, men se det gick inte. Dock gick det bättre när en tik släpptes lös bland oss, då fick vi fart på benen vill jag lova.

Men att bli lite närgången henne var stört omöjligt, hon var en liten tuff tjej med skinn på nosen!

Denna trevliga promenad/lekstund slutade tyvärr inte lika roligt som den började (se mitt operations-inlägg)

Kommentarer
Postat av: Guinness

Fy för glas! Tur att ni fick ut glasbiten. Undrar vad de där gangsterna höll på med egentligen när jag lurade ut matte halv sju igår morse.
Jag kom på en sak: Du har ju fortfarande inte upptäckt att mitt kök har bytt plats. jag är väldigt nyfiken på vilken strategi du kommer att ta till. Fast du har ju en superbra spårnäsa så du hittar säkert dit lätt som en plätt. Vi får försöka hitta en dag då du kan spana in min nya lya.

2007-11-18 @ 11:05:31
Postat av: Wallander

Nej, just det det har jag inte, sett din nya lya. Jag kommer gärna när helst du vill!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback