Så förbaskat tråkigt...

... att vara själv hemma. Det är så tyst...

Jag tänkte att jag måste ha lite sällskap på någotvis, jag såg att LILLMATTES dörr stod öppen så jag traskade in och hoppade upp i hennes säng. Fick syn på fjärrkontrollen till TV:n och tänkte vad bra, då kan jag slå ihjäl tiden genom att ligga bekvämt & samtidigt kolla in lite såpoperor. Vilket jag gjorde ända tills MOR kom hem efter lunch.

Innan MOR gick imorse så sa hon att det är jag som snart kommer hem till dig igen, det trodde jag inte ett dyft på, men det var sant, hon höll vad hon lovade. Snacka om jag blev glad. Men MOR blev inte lika glad när hon upptäckte att jag legat och tittat på TV hela förmiddagen. Men gjort är gjort!

Kommentarer
Postat av: Zappy

Tänk, det har jag också testat att titta på TV med hjälp av fjärrkontrollen! Tyvärr upptäckte matte det ganska snabbt då hon undrade vem det var som zappade (hi, hi)så intensivt på TV:n. Nu för tiden ligger alltid fjärrkontrollen på hylla väldigt högt upp. Men det finns söta små bitmärken på den.

2007-11-22 @ 19:17:57
Postat av: Wallander

Zappy, zappa mellan kanalerna kan man göra utan att bita på fjärrkontrollen, jag använde tassarna mina.

Postat av: Lakrits

Kollade du inte på någon bra deckare? En Wallanderfilm kanske?

2007-11-22 @ 22:33:41
Postat av: Wallander

Jag är avslöjad... men jag måste förkovra mig på något sätt. Blir inte så ofta inkallad till något fall.

2007-11-22 @ 22:44:39
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Lakrits

Det är synd tycker jag för jag tror du är en utmärkt utredare av brott.

2007-11-22 @ 23:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback