Snacka om att...

... bli skrämd!

Man ligger i LILLMATTES säng och sover djupt och drömmer om roliga saker och så plötsligt väcks man av att någon bara plötsligt befinner sig i rummet. Fast att denna någon var min MOR så blev jag jätte skrämd. Det tog en bra stund innan jag lugnat ner mig, jag for upp & ner i sängen och ut & runt i hallen och hela tiden med en snabbt viftande svans.

Alla lampor släcktes strax därefter och alla skulle gå till sängs, men hur lätt tror ni att jag hade för att komma till ro igen efter en sådan pärs?

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Fy farao vad läskigt att bli skrämd så. Tror aldrig jag har blivit det faktiskt. Men jag förstår att det inte kan vara lätt att komma till ro. Kanske ligger du än och spanar klarvaket från din säng. Själv är jag väldigt trött, har sovit men vaknade till och kikade in här hos dig men nu är det sängen som gäller igen.

2007-11-13 @ 00:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback