Aldrig har det hänt förr...

... att det gått en hel dag utan att jag & MOR varit ute tillsammans en enda gång.

För det första så fick MOR sovmorgon, sedan tog LILLMATTE mig på en långrunda. När FAR kom hem från ännu en förlustmatch med sina handbollstjejer så behövde han komma ut och då fick jag följa med. Nästa tur blev med den långe smale, han ville titta på lite graffiti och ville ha lite sällskap och då fick jag följa med eftersom LILLMATTE var upptagen med lite skolarbete. Sista turen blev tillsammans med både LILLMATTE & den långe smale, dom skulle ändå ut och leverera LILLMATTES kamera till Chrilli på gatan.
 
Jag har inte alls haft något emot att ha varit ute med mina andra flockmedlemmar och jag tror MOR har varit ganska nöjd hon oxå, för hon har haft lite svårt att röra sig idag. Ja så kan det gå när man ger sig in på saker som man inte är så van vid. Men hon verkar rätt så rörlig nu, så imorgon kör vi nog på som vanligt....

Kommentarer
Postat av: Nelson

Hej Walle,
Jamen säger dom inte att ombyte förnöjer:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback