Hur skall det nu gå...

...  för MOR?

MOR gick in på toaletten och strax därefter hör jag ett ramaskri.  Hon for ut snabbt som attan och dök ner i verktygslådan och sedan tillbaka lika fort igen. Jag smyger efter och ser att hon har skruvat isär sin stegräknare. Jo, det som hände var det som ni säkert redan listat ut, hon hade tappat ner den i toa-stolen och satt nu och torkade den.

Det återstår att se om den fungerar imorgon, om inte kan MOR inte vara med och tävla längre. Hjälp mig att hålla tassarna era. 

(jag har nog en av de klumpigaste mattar som finns)


Kommentarer
Postat av: Lakrits

Usch vilken otur. Lägg den någonstans där det är varmt och torrt så kanske den kan få liv igen. Tänk så känsliga saker är, går sönder bara för att de hamnar i vatten. Tur inte vi flattar är så ömtåliga med tanke på hur vattenglada vi är!

Postat av: Guinness

Min matte tappade en trådlös telefon i diskvattnet en gång. Den plockades isär samt blev hårtorksfönad och sedan var den så gott som ny igen. Det finns alltså hopp.

2007-10-03 @ 09:06:03
Postat av: Wallander

Det verkar ha GÅTT bra trots allt, kanske blev den t o m bättre för dagens resultat blev hela 14603 steg!

2007-10-03 @ 23:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback