Idag har...

... ÄLDREMATTE flyttat ut (igen).

Vad jag inte riktigt kan förstå är hur hon kan föredra sin nya FLATLET med en sprillans ny störtskön bred säng istället för sitt lilla krypin med tältsäng här hemma hos mig. 

... och inte fick jag sova över och vakta henne (som hon lovat), men Anna, ja hon fick minsann vara kvar där (det är tydligen mer med somliga än andra).

Äsch, jag skiter i det här nu, jag går & knyter mig i tältsängen, jag är inte långsint, men jag erkänner att det redan är lite tomt utan dig min favorit ÄLDREMATTE.


Kommentarer
Postat av: Lakrits

Det var ju tråkigt för dig att flocken blev mindre igen så snabbt. Tältsängen måste du få ha kvar. Annars kan du få men av händelsen. Vi hundar är känsliga varelser.

2007-10-16 @ 08:42:29
Postat av: Guinness

Klart Walle ska få behålla sin tältsäng. Vi vill ju inte riskera allvarliga men på grund av separationsångest från både äldrematte OCH säng. Om det skulle knipa någon gång kanske vi kan få låna tillbaka tältsängen en natt eller två.

2007-10-16 @ 09:26:25
Postat av: Wallander

Jag tror ärligt talat att sängen kommer att återlämnas snarast. MOR muttrade någonting i natt när hon inte kunde sova att det måste bli ordning och reda i huset igen för annars står hon snart inte ut längre. OM sängen "åker" tillbaka till sin rätta ägare så är det egentligen inte hela världen, LILLMATTES säng finns ju kvar!!!!

2007-10-16 @ 09:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback