Klipp & Klistra...

... planering har det bl a varit i det Lindebladska hemmet idag.

I förmiddags åkte jag, MOR & LILLMATTE iväg och köpte några dummiesar modell mindre. När vi kom hem igen så åkte kaninskinnet, saxen & klistret fram men ännu är det bara i planeringsstadiet, MOR är inte helt överens med sig själv om hur hon bäst skall få det på plats. Tidigare när vi tränat inomhus på att jag skulle hålla kvar dummyn i munnen utan att släppa den har jag tyckt varit urtråkigt men idag har jag hållt den kvar med skinn och allt och MOR behövde inte ens säga till mig att hålla fast en enda gång.

Annars har dagen avlöpt i ett väldigt lugnt tempo, vi har myst en hel del och jag har  varit ute på 2 långrundor med LILLMATTE, en fotorunda och ett p-biljettsuppdragsrunda (LILLMATTE har tagit på sig att hålla eventuella p-böter borta från en långtidsparkerad bil).

Jag har oxå sett till att "snälla tanten" igen måste köpa nytt godis, hon kunde inte motstå att ge mig den 3:e och sista godisbiten när hon tittade in i mina bedjande ögon där jag satt nedanför hennes balkong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback