Sigge...

... har varit och hälsat på ikväll tillsammans med sina 2-beningar.

Det blev inte på något vis stirrigt. Sigge kollade in mina leksaker & ben vilket han jätte gärna fick lov, det gör mig inte ett dugg, jag har dom ju tillhands som många andra dagar.

När 2-beningarna satte i sig lite smarrig efterrätt så fick vi vars ett grisöra. Men jag måste ju säga att Sigge var en långsam jäkel på grisöronätning. Jag fick ligga/sitta och vänta i minst 10 minuter efter att jag ätit upp mitt och det var tufft skall jag lova (grisöron är så himlans gott att man bara vill ha mer/fler).

Här ligger Sigge och tuggar för fulla muggar:
image228

och här ligger jag på röda mattan:
image229

Kommentarer
Postat av: Elliot

Det var ju inte så dumt med lite trevligt besök igår.Sigge är ju en snäll kille och jag hoppas att han mår bättre med det bums..

2007-10-28 @ 13:36:37
Postat av: Wallander

Nä det var både trevligt & kul och lite bättre verkade han att må, men kan man göra annat när man är i mitt sällskap?

2007-10-28 @ 16:21:27
Postat av: Nelson

Mmmmm, vad det ser gott ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback