Det blev inte långvarigt...

... med ÄLDREMATTE som inneboende (synd, det har varit mysigt att sova i hennes säng)

Nu har hon hittat sin första alldeles egna FLATLET... bara namnet avslöjar att jag kommer att stormtrivas när jag skall vara hos henne. 

Oj, vad paff jag blev nu när jag skulle publicera detta inlägg. Jag hade kopierat in bilder och skrivet texter till varje bild, men bilderna fanns plötsligen inte längre kvar. Det tog ett tag innan jag kom på att det måste bero på att mäklaren hade tagit bort bilderna på nätet och då försvann dom på min blogg oxå. Snacka om att bli snopen!

Så nu blev det tyvärr inga visningsbilder men jag tror säkert att jag kommer att hitta min favoritplats någonstans i hallen, annars tar jag soffan eller sängen eller kanske badrummets svala golv eller varför inte i "hennes" fina trädgård.


Kommentarer
Postat av: Guinness

Grattis Sara till din nya lägenhet! Får jag också komma och hälsa på dig någon gång? Jag kanske kan få följa med Walle och spana in de bästa platserna tillsammans.

2007-09-27 @ 23:11:39
Postat av: äldrematte.

tack guinness. och klart att du med får komma och hälsa på. du och walle kan utforska tillsammans. det blir skit bra :)

2007-09-29 @ 01:36:33
Postat av: Elliot

Är det fler som får komma? Eller det kanske blir för många ....eh för annars vet jag några till...=D
Hoppas du ska trivas i varje fall...
från E

2007-09-29 @ 15:48:41
Postat av: äldrematte.

jamenvisst. klart fler får komma. Walle blir nog stolt när han får ha party hemma hos syrran.

2007-09-30 @ 18:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback