Dubbelt...

... upp blev det till frukost imorse.

Jag vaknade vrålhungrig, men som vanligt blev det en kisserunda innan frukosten. Jag har skött mig så länge nu att jag får gå lös en bit  varje morgon, så oxå idag. Men pga min hunger så kunde jag inte motstå frestelsen som bara dök upp där framför mig. Jag visste att inte MOR skulle gilla det så jag skyndade mig att tugga & svälja. MOR blev inte glad, hon tog plasten som låg lämpligt bredvid och som det dessutom var vatten på. Plasten åkte in i min mun och MOR lixom tvättade av överallt, när hon var klar så åkte kopplet på och hon verkade allt lite irriterad resten av rundan.

När vi kom hem, blev det ingen "riktig" frukost direkt, då blev jag orolig skall jag lova. Däremot kom MOR farande med tandborste/tandkräm i högsta hugg. Det var bara att sätta sig ner och gapa snällt & stort, alltså inte läge att försöka komma undan. När hon äntligen var klar så fick jag min "morronmad".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback