Nyfrissad & ...

... fin.

Så har man då varit på skönhetsbehandling igen.

Jag fick riktigt på pälsen idag kan man säga, Margareta skråddade mig rejält skall ni veta. MOR sa till henne att ta för alla pengarna vilket hon gjorde naturligtvis. Men jag klagar inte det känns jätte skönt att bli av med allt det där överflödiga.

"På köpet" blev det även lite kloklippning & tandvård.

Det gäller att passa på att njuta när tillfälle bjuds:
image206

... riktiga tandgrejor har Margareta oxå:
image205

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Tänk att du kan se så avslappnad ut. Du vet ju hur jag låter när det är skönhetssalong, eller tortyr som jag kallar det. Nu ligger necessären framme hela tiden för att jag ska vänja mig. Det gör jag INTE. Tycker det är otäckt varje gång jag går förbi den.

Postat av: Östen & Sudden

Nu vill vi se "före" och "efter" bilder av dig Walle, så vi får se hur fin du blev!! Här hemma är det bara matte som klipper, så vi kan se lite si och så ut ibland efter en "skönhetsbehandling"... Fast våra svansar vågar hon sig inte på, dom får bara Kia eller andra proffs klippa! Tur det, annars skulle dom väl se helt hackiga och bedrövliga ut.

2007-09-15 @ 19:45:09
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se
Postat av: Guinness

Av bilderna att döma så ser det ut som om du njuter i fulla drag. Fin blev du också.
Kul att du var här och lekte med mig hela kvällen igår. Tänk att vi båda låg och mös tätt intill matte i soffan. Det har vi aldrig gjort förut. Fast mest satt du förstås bredvid husse och fick kli. Tack för strutsen!

2007-09-16 @ 07:45:23
Postat av: Elliot

Hos mej är det faktiskt tvärt emot,alltså matte klipper nästan bara svansen o lite på öronen....å resten fixar "salongen"...

2007-09-16 @ 15:01:26
Postat av: Wallander

Lakrits, jag ser inte bara avslappnad ut, jag ÄR fullständigt avslappnad. Jag tycker verkligen synd om dig, hade önskat att du oxå kunde få njuta av "omvårdnaden"

2007-09-16 @ 19:42:44
Postat av: Wallander

Östen, jag tror att jag besparar er en "FÖRE/EFTER-bild denna gång. Jag tycker att du har en våglig matte som ger sig på Er lite i alla fall, min MOR vet nog inte ens hur hon skall hålla effileringssaxen, så jag är ganska glad för att hon låter bli. Vilket konstigt namn på en sax förresten, vet någon varför det heter så??

2007-09-16 @ 19:50:01
Postat av: Wallander

Elliot, ja du har oxå en våglig matte, Guinness matte vågar oxå, verkar visst bara vara min MOR som är en riktig "hönsmamma".

2007-09-16 @ 19:57:08
Postat av: Wallander

Guinness, det blev inte helt populärt när MOR läste din kommentar om igår... Att vi lekte och hade kuligt tyckte hon om, likaså att jag fick mycket kliande av din husse, men soffmyset, NJA, inte helt populärt. Jag har fått lova heligt & dyrt att soffmys bara är OK hemma hos dig.

2007-09-16 @ 20:06:39
Postat av: Guinness

Din MOR får sluta smygläsa din blogg. Jag som tänkte fråga dig vad du tyckte om lammköttet men nu vågar jag inte göra det.
Men å andra sidan har vi full koll på läget vad som gäller på olika ställen. Det vet våra mattar. Sen att jag ibland försöker krypa upp i er soffa det är en helt annan sak. Can't blame a guy for trying!

2007-09-16 @ 22:10:22
Postat av: Wallander

Amen Guinness, nu kommer MOR att få reda på detta om lammköttet oxå ju... när du skriver så. Full koll på olika ställe, nja jag vet inte det riktigt, men det är alltid värt ett försök att testa, ibland lyckas det.

2007-09-16 @ 22:37:41
Postat av: Elliot

Nä det är inte så att min matte är särskilt våglig men hon har tränat tidigare på min "storebror".Så det var väl den stackaren som fick gå omkring med "ful svans"....eller kanske inte....för det skulle matte aldrig acceptera.
Men hon tycker att hon fixar vardags stuket själv o när det sen är utställning...ja då får vi lite hjälp=D

2007-09-16 @ 22:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback