Vakthund...

... eller räddhare?

På kvällsrundan, kom det något läskigt emot mig, LILLMATTE & den långe smale. Jag gick ner i anfallställning, reste raggen och tillika lyfte jag läppen på ena sidan för att visa mina farliga tänder, lite morr hördes oxå

Ju närmre det läskiga kom, ju mer blåste jag upp mig och slöt ögonen.
 
Men så här efteråt undrar jag om jag hade behövt göra som jag gjorde, det var bara en cyklist utan ljus som cyklade på trottoaren.

Betedde jag mig som en vakthund eller en räddhare tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Guinness

Jag tycker mer att det låter som om du agerade polis(hund). Cykla på trottoaren utan ljus, det blir saftiga böter.

2007-09-24 @ 01:20:53
Postat av: Lakrits

Håller med Guinness. Det är bra att du håller ordning på trottoarerna. Det är farligt att cykla utan lyse har matte sagt.

2007-09-24 @ 08:18:21
Postat av: Wallander

Men jag kanske skulle ha varit lite tuffare då kanske...

2007-09-24 @ 10:30:49
Postat av: Elliot

Bra gjort!Man kan aldrig vara nog försiktig=)

2007-09-24 @ 10:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback