Ikväll...

... besökte jag & Lakrits Allans korvar för att testa om TJOCKKORVARNA var så goda som vi hört ryktas om. Jo då de var smaskiga, bäst hitintills skulle jag vilja påstå. 

Jag tror att Jag & Lakrits skulle kunna bli ett bra TJOCKKORVS-TESTTEAM. Bong är ju ute ock kollar läget på alla 2 beningsrestauranger... vi skulle kunna ta oss an Malmös korvkiosker.

Men man skall ju inte avslöja sina egna namn så nu behöver jag lite hjälp och utlyser så klart en ny tävling:
VILKET NAMN SKALL VI GÅ UNDER? Som vanligt belönas bästa förslag.

Till skillnad från tidigare stadspromenader så fick vi idag leka av oss lite i Pildammsparkens rastgård. Vi sprang som galningar så klart.
Här fick vi vila lite innan fortsatt promenad:
image462
Visst stämmer texten bra överens med hur Lakrits är?
image463

Kommentarer
Postat av: Lakrits

HOT DOGS kanske?

2008-04-03 @ 23:40:32
Postat av: Wallander

Amen Lakrits... du kan ju inte deltaga... du är ju lixom jävig.

Postat av: Ingela

Scarfsen talar ju för sig själv The Hot Dogs!

2008-04-04 @ 08:16:54
URL: http://tessietosingsdagbok.blogg.se
Postat av: Lena och Guinness & Grappa

Jag tänker så här:

Bong rimmar på Dong. Tillsammans med Dong syns ofta Ding. Därför kan ni kalla er Ding & Dong. Fast det kanske inte är så roligt att kallas Ding??!! Jag tänker lite till och rimmar vidare och då blir det Pling & Plong.

2008-04-04 @ 09:05:18
Postat av: Tessie

En är Hot och en är Dog, brukar du Walle inte tycka att Lakrits är Hot? Har för mig att jag läst det någonstanns.

2008-04-04 @ 09:29:41
URL: http://tessietosingsdagbok.blogg.se
Postat av: emma, skott & snart krut

Hej på er!
Tittar in för att önska er en trevlig helg & tala om att vi inte har glömt er & träningen, det har bara varit fullt upp med jobbet. Lovar att återkomma med en tid.
Kramar Emma med dualdogs
ps: ska fundera lite på ett "korv-testar-namn & återkommer =)

2008-04-04 @ 15:52:26
URL: http://dualdogs.dinstudio.se
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Vi röstar på Köppäbä-teamet. Kommer ju osökt att tänka på "Fånt ja en körv så huppa ja i älva..."

2008-04-04 @ 21:47:57
URL: http://shivaovittra.blogg.se
Postat av: Wallander

Ha ha, nu fick jag allt lite fart på er igen... vi får väl se vilket namnförslag som vinner. Vinnaren meddelas imorgon kväll efter övervägande med min kära partner.

2008-04-04 @ 23:02:11
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Lakrits

Nänä...jag blev bara inspirerad. Klart jag inte kan vara med. Gillar tävlingar bara.

2008-04-05 @ 16:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback